Beiträge von Alchemist
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"cookie-cutter-build" lässt sich wohl am ehesten mit "heiße-messer-durch-warme-butter-skillung" übersetzen.
das ist die art von build, die keinen weiteren raum für veränderung bietet, weil ansonsten drastische einbußen beim dmg, heal whatever die folge sind.
ich konnte sowas noch nie leiden, da es mit einer gewissen einschränkung einher geht. ich habe schon immer lieber ganz eigene skillungsvarianten entwickelt, bis zu dem punkt, an dem gerade blizzard gerade ist, dass sobald die man etwas abweicht, weil es dem persönlichen geschmack eher trifft man ziemliche sanktionen in kauf nehmen muss. -
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zum einen das, zum anderen, wird so der schwierigkeitsgrad etwas angehoben, wenn man nicht mehr die ideale skillkombi für einen gewissen mob hat. zweiter nebeneffekt wird der sein, dass das schreien nach dem einen cookie-cutter-build immer mehr werden wird, und somit dem spieler freiheiten genommen werden bzw. das spiel dann mit dem einen build trivialisiert wird
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nichts ganz neues, aber eines der mit dem letzten betapatch installierten features... was haltet ihr davon?
ZitatWe’re working hard on balancing and testing Diablo III, and one of the major components is making sure that the end game experience is fun and exciting. We’d like to share a few of our goals for end game:
We have an enormous number of skill build combinations, and we want a lot of those skill builds to be viable and interestingWhile there are millions of skill builds available to players, we don’t want players swapping skills regularly to beat specific encounters as they come upWe don’t want repeatedly running specific three-minute chunks of the game to be the most efficient way to acquire gear for your characterWhile a three-minute run shouldn’t be the most efficient, we also don’t want you to feel like it’s a two-hour commitment every time you sit down to playBosses should still feel worth killing
Nephalem Valor is one of the major new systems in Diablo III and it kicks in at level 60. Keep in mind that this is still in testing and we’re still working out the details. Here’s how it currently works internally: Rare and Champion packs already have great loot on them. By killing a Rare or Champion pack, not only do you get their loot, but you’ll also receive a buff granting you increased magic find and gold find. However, if you change a skill, skill rune, passive, or leave the game, the buff disappears. As an extra reward, if you kill a boss while this buff is active, you’ll receive extra loot drops from that boss.
The exact amount of magic find and gold find provided by the buff is still being reviewed, as is the amount of extra loot you get from a boss while the buff is active. We’re also playing around with whether or not the buff stacks, what the duration should be, and whether or not it should persist through death. We want to make sure the buff is strong enough to make staying in your current game more rewarding than creating a new game. At the same time, if the buff is too strong, it risks making shorter play sessions feel not worthwhile.
We expect this system will encourage players to stick with a skill build of their choice, select an area of the game they enjoy, and sweep it for rare and champion packs on their way to a boss, finishing off a run with a boss that’ll be worth killing. If you wanted a shorter play session you could be done at that point, but if you have more time, the path of least resistance would ideally be to stay in the same game and make your way towards the next boss. -
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ganz klar englischer client, spiele eigentlich nur noch im englischen modus, wenn es das spiel zulässt, liegt wohl daran, dass ich ne ganze zeit lang auf britischen servern unterwegs war.
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mal sehen, ob ich mir ne woche frei nehmen werde ;D ...aber kommt halt darauf an, wieviel arbeit rund um den zeitraum anfallen.
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